slide1

דברים שכדאי לדעת על טבעות אירוסין מיוחדות

למרות המודרניות שניתן לראות בהרבה תחומים בחיים שלנו, יש גם הרבה תחומים שבהם המסורת עדיין קיימת, וטוב שכך. אחד מהדברים המסורתיים ביותר שאנשים לא מוותרים עליהם זה על הצעת נישואים, ואין ספק שכדאי להציע נישואים צריך לקנות טבעות אירוסין יפות ומיוחדות. אם גם אתה חושב להציע נישואין לחברה שלך ואתה רוצה לעשות את זה בדרך יפה ומקורית, כדאי יהיה שתבחר את הטבעת הכי מיוחדת שיש, כי לאירוע כל כך מרגש צריך טבעת ייחודית.


בוא לעצב את טבת האירוסין

בבחירתן של טבעות אירוסין קיימות שתי אופציות עיקריות, כאשר הראשונה היא לקנות טבעות אירוסין מוכנות והשנייה היא לנסות לעצב אותן לבד. אומנם זה ברור שאם אין לך ניסיון בתחום ואם אין לך ידע בכך לא תוכל לעשות את זה לבד, אך החדשות הטובות הן שיש לך אל מי לפנות לביצוע המשימה. דב רוטר, אשר עוסק בתחום הזה למעלה משלושים שנה, יוכל לעזור לך לעצב את טבעת האירוסין שתוכל לתת לאישה שאתה אוהב, ואתה תראה שעם כזאת יצירת מופת אין סיכוי שהיא תגיד לך לא.


לקבוע את התקציב מראש

אי אפשר להתכחש לכך שכאשר מדברים על קנייתן של טבעות אירוסין וטבעות נישואין ההוצאה הכלכלית גדולה, כי הטבעות האלה עשויות מסוגים שונים של זהב. עם זאת, חשוב שתדע לא כל הטבעות יקרות במיוחד, כך שגם אתה תוכל למצוא טבעת בתקציב שנראה לך הגיוני ושתהייה שמח לשלם עליה.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר