slide1

טבעות נישואים לגבר

אם בעבר נהוג היה לבחור טבעות נישואין מיוחדות לנשים הרי שבימינו, עם התפתחות המודעות לעיצוב ואסטטיקה בציבור, כך גדל הביקוש גם עבור טבעות נישואין לגברים מעוצבות ומיוחדות. מדובר בטבעות כמו אלו המוצעות בסטודיו של דב רוטר, מעצב תכשיטים ברמה בינלאומית המתמחה בעיצוב ותכנון של טבעות נישואין, אירוסין ותליונים. הסטודיו מציע מגוון סוגי טבעות נישואין לגבר מיוחדות ואיכותיות. מבחר סוגי טבעות נישואין לגברים

 

בסטודיו של דב רוטר תוכלו להתרשם ממבחר איכותי ומיוחד של טבעות נישואין לגבר מעוצבות בעבודת יד, כמו הדגמים הבאים:

  • טבעת עם נגיעות אלכסוניות - מזהב לבן או צהוב 14 קראט בעלת עיצוב גולמי וטבעי.
  • טבעת עם כיתוב עברי קדום - מזהב צהוב 14 קראט בעלת חריטה חיצונית ייחודית בכתב עברי עתיק, מאפשרת לחרוט נתונים שונים כמו שם, תאריך, ציטוט, הקדשה או פסוק מהתורה.
  • טבעת לגבר עם ריקוע גס - מזהב לבן או צהוב 14 קראט ברוחב של שישה מילימטרים, ועם ריקוע גס ומחוספס.
  • טבעת חותם - מזהב צהוב, אדום או לבן 14 קראט בעלת צורת חותם עגול או ריבועי, מוצעת גם כטבעת חלקה או עם עיטורי צד בעלי חזות עתיקה ומיוחדת. כמו כן, טבעות חותם מוצעות גם עם הטבעה של טביעת אצבע. 
  • טבעת מחורצת - מזהב לבן או צהוב 14 קראט, בעלת חזות אלגנטית וייחודית המשלבת חריצים התחומים בתוך שוליים.

טבעות בעיצוב אישי

מעבר לבחירת טבעת ייחודית לגבר מהקולקציה של דב רוטר, בסטודיו שלנו תוכלו גם לתכנן ולעצב טבעת נישואין ייחודית משלכם. זו תהיה טבעת המתאימה לכם בסגנונה ועיצובה, ומעבירה מסר אישי וייחודי כשניתן לעצבה בהתאמה לטבעת של בת זוגכם. התכנון יבוצע בהליך חווייתי ונעים עם ליווי צמוד של דב. התהליך מתחיל בהכרת דגמים וסגנונות שונים של טבעות לשם קבלת השראה והבנת כיוון מבוקש, וממשיך בתשאול אישי לבחינת מאפייני הטבעת המבוקשים. כל זאת, עד לקבלת דגם טבעת ייחודי אשר יוכן ברמות ייצור וגימור גבוהות ביותר במיוחד עבורכם.

הזמנת טבעת נישואין ייחודית לגבר

להזמנת טבעות נישואין מיוחדות לגבר ולקבלת עוד מידע בנושא צרו קשר בטלפון 09-9565622 או 050-5704475, לקביעת פגישה עם דב רוטר בסטודיו שלו ברישפון

המתמחה בעיצוב ותכנון של טבעות נישואין, אירוסין ותליונים

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר