slide1

טבעות נישואין קלאסיות

 לא כל הזוגות מחפשים טבעות נישואין ייחודיות ומרשימות. יש כאלו שמעדיפים לרכוש טבעות נישואין חלקות וקלאסיות בעלות אמירה פשוטה, צנועה ולא יומרנית. טבעות נישואין מעין אלו וגם טבעות אירוסין מוצעות בסטודיו של מעצב התכשיטים הנודע דב רוטר. מדובר בטבעות לגבר ולאישה בעבודת יד עם עיצוב מאופק ומעודן בהתאם לכללי ההלכה, המעוצבות ומיוצרות באיכות הגובהה ביותר שאפשר לבקש.

 

טבעות נישואין סולידיות

בסטודיו של דב רוטר תוכלו ליהנות ממבחר טבעות נישואין קלאסיות עם עיצוב סולידי ושמרני. הטבעות המוצעות מסוגים שונים של זהב צהוב, אדום או לבן, בכל רוחב וסוג גימור מבוקש לרבות אפשרות לחריטה עדינה על גביהן. בנוסף, הטבעות מוצעות בהתאמה אישית מלאה למידות אצבע, אישיות וטעם אישי, ואם לא דיי בכך – גם במחירים נוחים לכל כיס הנעים בין מאות לאלפי שקלים בודדים.

טבעות העונות לדרישות ההלכה

טבעות נישואין קלאסיות המעוצבות בסטודיו של דב רוטר עומדות בכל דרישות ההלכה השונות. הדרישות כוללות בין היתר טבעת נישואין מזהב שחלק הפנימי חלק, אחיד ונקי מכל כיתוב, חריטה או עיצוב. כמו כן, נאסר שישלבו בתוכן מתכות מסוגים אחרים כמו כסף, וכן הן נדרשות להיות נטולות שיבוצים של אבני חן מכל סוג. מנגד, ניתן לשלב בטבעת נישואין גוונים שונים של זהב וכן חלקה החיצוני של הטבעת הגלוי לעין יכול לשלב אלמנטים דקורטיביים שונים כמו טקסטורה, כיתוב או חריטה. יש לציין כי על פי המסורת היהודית רק אישה חייבת בטבעת תחת חופה. יחד עם זאת, רווח המנהג של הענקת טבעת לגבר בטקס החופה לאחר שבירת הכוס.

טבעות נוחות ומכובדות

עימנו תזכו לא רק לטבעת קלאסית מכובדת ואיכותית בעלת גימור מושלם, אלא גם לטבעת מאוד נוחה שתשרת אתכם נאמנה שנים רבות. זוהי טבעת בעלת עיצוב פשוט שאינה מפריעה לפעולות היומיום ובמהרה תהפוך לחלק בלתי נפרד מחייכם, בין אם במהלך יום עבודה, פעילות גופנית או בעת רחצה ושינה.

הזמנת טבעות נישואין קלאסיות

להזמנת טבעות נישואין חלקות וקלאסיות באיכות נטולת פשרות, נוחות לשימוש ובמחיר שווה לכל נפש, צרו קשר עם סטודיו דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475. אנו נשמח להיפגש עמכם ולספק עוד מידע ופרטים בנושא. 

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר