slide1

טבעות נישואין במרכז

בשעה טובה אתם עומדים להתחתן ועכשיו רק נשאר לרכוש טבעות לחופה וקידושין. טבעות אלו שילוו אתכם לכל חייכם מסמלות את הקשר, האהבה, המחויבות והערבות ההדדית בין בני הזוג. בתור שכאלו יש חשיבות רבה לבחירה נכונה והולמת של טבעת, שהינה נוחה לשימוש ובעלת עיצוב על זמני המתאים לאישיותכם. כלומר, טבעות המוצעות לתושבי המרכז בסטודיו המומלץ והמוכר  שברשפון של אמן עיצוב התכשיטים דב רוטר.

 

סטודיו ברמה בינלאומית

בחירה בסטודיו של דב רוטר לשם רכישת טבעת נישואין במרכז תעניק לכם טבעת איכותית וייחודית בסטנדרטים בינלאומיים. הטבעת תעוצב על ידי דב רוטר, בעל ניסיון של מעל לשלושים שנה בתחום, שהיה מעצב בית של חברות ישראליות מובילות ותכשיטיו מוצגים בתערוכות שונות ברחבי אירופה וארה"ב. היכולות והכלים שלו באים לכדי ביטוי במגוון מקורי ואיכותי של טבעות נישואין ואירוסין מרהיבות ביופיין. הטבעות מוצעות בקשת רחבה של סגנונות, עיצובים ומחירים מהם כל זוג יכול לאתר את טבעת הנישואין המתאימה לו.

איכות נטולת פשרות

על ידי רכישת טבעות נישואין במרכז בסטודיו של דב רוטר אתם יכולים להיות בטוחים שקיבלתם טבעות באיכות הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. האיכות ניכרת ברמות גימור וביצוע מושלמות ובשלל עיצובים ייחודיים ויפיפיים המאפשרים לכל זוג לאתר את הטבעות המתאימות לו, בין היתר מבחינת סגנון, משמעות ומחיר.

טבעות נישואין בעיצוב אישי

בסטודיו של דב רוטר תוכלו לרכוש טבעות נישואין בעיצוב אישי משלכם. למען מטרה זו תוכלו להתרשם ולקבל השראה מהקולקציה הגדולה המוצגת בסטודיו ולהסתייע בדב לשם תכנון ועיצוב טבעות מושלמת וייחודיות שאין כדוגמתן בכל העולם. כך למשל, ניתן לבחור אם לתכן טבעת נישואין מזהב לבן או צהוב, או אולי טבעת המשלבת מספר גוונים. כמו כן, אפשר להחליט על עובי הטבעת, סגנון עיצובה ותחריטים שיופיעו עליה בין אם מהתנ"ך, הקדשה אישית, או אלמנטים אחרים מופשטים או ריאליסטים.

הזמנת טבעות נישואין ייחודיות ואיכותיות במרכז

להזמנת טבעות נישואין צרו קשר עם סטודיו דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475. פנו אל דב לקביעת פגישה וקבלת פרטים נוספים.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר