slide1

טבעות נישואין מחירים

על מנת לקיים את מצוות החופה והקידושין יש צורך ברכישת טבעות מתאימות העונות לדרישות ההלכה. כלומר, טבעות עשויות מזהב ללא מתכות נוספות כמו כסף, חלקות מבפנים, וללא תוספת של אבני חן. טבעות אלו משמשות אותנו לא רק בטקס אלא נהוג לעונדן באופן קבוע לאורך כל שנות הנישואין.

 

 

כפועל יוצא מכך, מומלץ להשקיע בטבעות נישואין איכותיות ונוחות לשימוש בעלות עיצוב המתאים לאופי בעליהן, שמסמלות את מהות הקשר המיוחד בין בני הזוג. יחד עם זאת, יש לזכור כי עלות טבעות אלו מתווספת לרשימה ארוכה של הוצאות נדרשות עבור החתונה, לכן חשוב למצוא את האיזון הנכון שבין טבעת נישואין טובה לבין מחיר העונה להגדרות ושיקולי תקציב אמן עיצוב התכשיטים דב רוטר מציע עבור טבעות נישואין מחיר משתלם בסטודיו שלו ברשפון,לצד תכשיטים נוספים כגון טבעות אירוסין ותליונים. 

מחיר ממוצע של טבעת נישואין

מחיר ממוצע של טבעות נישואין בסטודיו שלנו נע בין שמונה מאות לאלף שש מאות ₪. בטווח מחירים זה כמעט כל אחד יכול למצוא טבעת איכותית העונה לטעמו, רצונותיו וכיסו. הטבעת יכולה להיות הן עבור החתן והן עבור הכלה, עשויה מזהב של 14 או 18 קראט, ובשלל גוונים של זהב צהוב, לבן או אדום. כמו כן, טבעות אלו מועצות בשלל מידות, עוביים ורוחב, ובמגוון סגנונות וטכניקות צורפות.

הגורמים המשפיעים על מחיריהן של טבעות נישואין

יש לדעת כי קיימים מספר גורמים עיקריים שמשפיעים על מחירים של טבעות נישואין. ראשית, קיימת חשיבות לאיכות הזהב, הנמדדת בקראט ומייצגת את מידת טוהרו של הזהב שמשמש לייצור הטבעת. חשוב לציין כי במרבית המקרים נהוג לרכוש טבעות נישואין עם 14 קראט בעוד שלטבעות אירוסין ואחרות הכוללות גם שיבוץ יהלומים ואבנים טובות עדיף לרכוש טבעת של 18 קראט שהינה יותר רכה וקלה לעיבוד. בנוסף לכך, גם לכמות הזהב הקיימת בטבעת, הניכרת בעובייה ורוחבה, יש השפעה ישירה על מחירה. כמובן שככול שטבעת יותר עבה ורחבה כך בהתאם יעלה מחירה. יחד עם זאת, יש לציין כי אנשים רבים מעדיפים טבעות דקות על פני עבות, וזאת בגין היותן בעלות חזות יותר קלאסית ומעודנת. ולבסוף, הגורם הנוסף שקובע את מחירי טבעות נישואין הינו מידת ההשקעה הנדרשת בהכנתן..יד להדגיש כי כל הטבעות שאנו מוכרים מיוצרות בעבודת יד מוקפדת ואינן מהוות חלק מפס ייצור המוני. הווה אומר, שכל טבעת שתרכשו מהסטודיו של דב רוטר הינה מקורית ומיוחדת במינה.

הזמנת טבעות נישואין

המעוניינים בהזמנת טבעת נישואים במחירים משתלמים במיוחד, מבלי להתפשר על איכות וייחוד הטבעת, מוזמנים ליצור קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475. פנו אל הסטודיו שלנו לקביעת פגישה ולקבלת מידע נוסף בנושא.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר