slide1

טבעות אירוסין מחירים

רוצים להפתיע את בת זוגכם עם טבעת אירוסין מזהב ועם יהלומים, מעוצבת וייחודית, אך חוששים שאין לכם מספיק כסף עבור רכישה זו? בסטודיו הנודע של דב רוטר נפתיע אתכם עם טבעות אירוסין במחירים נוחים לכל כיס, בעלות עיצוב מקורי ומרשים הנמסרות עם תעודת הערכה ואחריות.

 

כיצד נקבע מחיר של טבעת

מחירי טבעות אירוסין בסטודיו של דב רוטר מוצעות בקשת רחבה של סכומים, המתחילים מאלפי שקלים בודדים ומאמירים לעשרות אלפים. מבחר זה נועד לאפשר לכל אחד לאתר טבעת יפה, איכותית ומקורית המתאימה לכיסו. את מחירן של טבעות אירוסין אנו קובעים בהתאם למספר פרמטרים בסיסיים:

  • משקל הזהב - נמדד בקארט ובוחן את רמת טוהר הזהב בתרכובת הטבעת. יש להדגיש כי צבע הזהב אינו משפיע על עלותו אלא רק כמות קראט הזהב של הטבעת. כמו כן, מחיר הטבעת נמדד בהתאם לכמות הזהב שגורמת להבדל במחיר בין טבעת דקה לעבה.עלות הזהב מושפעת באופן ישיר משערו הסחיר של הזהב.
  • גודלו של היהלום - הנקבע בהתאם למשקלו הנמדד בקראט ומתחיל מרבע קארט ועולה עד לאבנים של קראט אחד. יש לציין כי ערכי קראט של יהלום הינו מדד שונה מזה של ערכי קראט עבור זהב.
  • איכות היהלום - נקבעת בהתאם לאיכות ליטושה של האבן, כלומר רמת ניקיונה וצלילותה המשפיעה על מידת הברק של היהלום. כמו כן, איכות יהלום נבדקת גם בהתאם לצבע האבן אשר מחירה עולה ככול שהיהלום יותר לבן.
  • יהלומים טבעיים או משופרים - עלות היהלומים נמדדת גם על פי היותם אבנים טבעיות הנחשבות ליותר יקרות, או אם מדובר ביהלומים משופרים שעברו הליכי השבחה מיוחדים.
  • אבני חן אחרות - כמו ספיר הבאות כתוספת או במקום אבן יהלום מוזילות את עלות הטבעת. 
  • מלאכת צורפות ושיבוץ - גם מידת מורכבות עבודת הכנת הטבעת ושיבוץ אבני החן שלה משפיעה על מחירה. כפעול יוצא מכך, מספר אבני יהלום קטנות יכולות להעלות את מחיר הטבעת יותר מאשר טבעת אירוסין קלאסית עם יהלום אחד.

בחירת טבעת אירוסין בהתאם להגדרות תקציב

בין אם מדובר בטבעת אירוסין או נישואין, בבואכם לסטודיו של דב רוטר מרכיב בסיסי בבחירת טבעת או תכנון טבעת בעיצוב אישי הינו סכום הכסף המוגדר למטרה זו. בהתאם להגדרות אלו של מחיר טבעת אירוסין, תתוכנן ותיבחר עבורכם טבעת ייחודית המתאימה לאופי ולטעם בת זוגכם. 

להזמנת טבעות אירוסין במחירים נוחים

להזמנת טבעות אירוסין ייחודיות ואיכותיות במחיר המתאים לכיסכם, התקשרו אל סטודיו דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475 לקביעת פגישה וקבלת עוד מידע בנושא.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר