slide1

טבעות אירוסין המלצות

טבעות אירוסין - המלצות לבחירתן

בשעה טובה, הגעת לרגע המיוחד בו מצאת את בחירת לבך ואתה עומד להציע לה להתחתן עמך. לקיום הצעת הנישואין תידרש קודם כל לרכוש טבעת אירוסין הולמת. בסטודיו של מעצב התכשיטים הנודע דב רוטר יסייעו לך בבחירת טבעת אירוסין מומלצת המתאימה בדיוק לבת הזוג שלך.

המלצות לבחירת טבעת אירוסין

אנו מגישים לפניך עבור טבעות אירוסין המלצות לרכישה נכונה ומוצלחת:

  • הגדרת תקציב - כשזה מגיע לעלות טבעות אירוסין השמיים הם הגבול. לכן, קודם כל הבן מהי מידת ההשקעה שאתה רוצה ויכול לתת בטבעת אירוסין.
  • סגנון טבעת - גלה בעזרת חברות קרובות של בת זוגך, אמא שלה או על ידי בחינת התכשיטים שהיא עונדת, מהו הסגנון המועדף עליה. הסגנון יכול להיות מעודן ואלגנטי, דומיננטי ומרשים, ייחודי, מתוחכם, טבעי, מחוספס או אחר.
  • כמה שיותר מידע - ברור לנו שמרבית הגברים אינם מבינים גדולים בתכשיטים. בכדי שנוכל לדייק בבחירת טבעת אירוסין מתאימה בוא אלינו עם כמה שיותר מידע על בת הזוג, אישיותה, סגנון חייה ולבושה ותחביביה, אפילו תמונה עדכנית שלה תסייע לנו להבין איזו טבעת מתאימה לה.
  • גוון עור - גוון העור של בת זוגך ישפיע על סוג הזהב עבור טבעת האירוסין. בדרך כלל לנשים בעלות גוון כהה יתאים זהב צהוב ואילו לבעלות גוון עור בהיר תתאים טבעת מזהב לבן.

הזמנת טבעות אירוסין

להזמנת טבעת אירוסין מושלמת לבת זוגך, לקביעת פגישה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בבחירת טבעת, השאר פרטיך באתר או צור קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר