slide1

טבעות אירוסין זולות

יש גם אפשרות לקנות טבעות אירוסין זולות

רוצים להפתיע את בת זוגכם עם טבעת אירוסין יפה ומרשימה להצעת נישואין, אך חוששים שעלותה מעבר ליכולתכם הכלכלית? בסטודיו דב רוטר מציעים לכם טבעות אירוסין זולות, יפות ומעוצבות העונות במדויק להגדרות התקציב שלכם.

לקנות טבעת אירוסין בלי לפשוט את הרגל

על ידי בחירה מחושבת ונכונה של סוג טבעת האירוסין, ניתן בהחלט לקבלה במחיר נמוך בהרבה מהממוצע בשוק. בבואכם לסטודיו שלנו נדאג לייעץ ולסייע לכם בבחירת טבעת מעוצבת, מרשימה ויפה בעלות המתאימה לכיסם. ישנם מספר אמצעים בסיסיים בעזרתם תוכלו לרכוש מאיתנו טבעות אירוסין זולות:

  • טוהר ומשקל הטבעת - בחירה בטבעת זהב דקה ואלגנטית של ארבעה עשר קראט ומשקל נמוך תתרום משמעותית להוזלת עלויות הרכישה.
  • היהלומים שבטבעת - על ידי רכישת טבעת עם יהלום בקראט נמוך תוכלו להוזיל את עלותה באופן משמעותי. כמו כן, יש הבדל בעלות של יהלום טבעי או משופר. על ידי בחירה בעיצוב חכם של הטבעת, למשל פיזור של מספר יהלומים קטנים במקום יהלום אחד, תוכלו לקבל טבעת בעלת חזות בולטת ומרשימה.
  • עיצוב פשוט - ככול שעיצוב הטבעת יותר פשוט ודורש פחות השקעה של זמן בייצורה כך גם עלותה יורדת.
  • אבני חן אחרות - אפשרות נוספת להוזלת מחיר טבעת אירוסין היא שימוש באבני חן אחרות שאינן יהלומים, בין אם כתוספת או במקום היהלום עצמו. יש בשוק מגוון אבני חן יפות ומרשימות כמו אבני ספיר שיעניקו גם ללא היהלום הקלאסי ובעזרת עיצוב מוקפד טבעת יפה, מרשימה וייחודית.

הזמנת טבעות אירוסין זולות

להזמנת טבעות אירוסין זולות באיכות גבוהה של ביצוע ועם עיצוב ייחודי ומרשים, וכן לקביעת פגישה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בבחירת טבעת, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר