slide1

טבעות נישואים זולות

יש דבר כזה: טבעות נישואין זולות באיכות גבוהה ובעיצוב ייחודי

ארגון חתונה כרוך באינספור הוצאות החל מרכישת שמלת כלה ועד להזמנת האולם. להוצאות אלו מתווספת גם רכישתן של טבעות נישואין מזהב לגבר ולאישה. יחד עם זאת, ניתן לחסוך בעלויות האירוע על ידי רכישת טבעות נישואין זולות בסטודיו של מעצב התכשיטים הנודע דב רוטר שברשפון. הטבעות מוצעות לקהל לקוחות פרטי עבור מחירים אטרקטיביים במיוחד, וזאת מבלי להתפשר על איכותן ועל עיצובן הייחודי.

מבחר טבעות נישואים במחיר המתאים לכם

בסטודיו שלנו תיהנו ממבחר עשיר ואיכותי של טבעות נישואים זולות המוצעות עם עיצוב ייחודי ומותאם אישית לכל לקוח. המחירים שאנו גובים עבור טבעות נישואין מתחילים במאות שקלים בודדות וממשיכים לטבעות במחיר של אלפי שקלים ויותר. הטבעות מוצעות בשלל סגנונות ועיצובים מזהב לבן, צהוב אדום, ארבעה ושמונה עשר קראט. מהמבחר כל אחד יכול לאתר טבעת המתאימה לטעמו ולכיסו. כך למשל, תוכלו לבחור טבעת נישואין פרחונית עדינה ודקה בעובי של שלושה או ארבעה מ"מ. כמו כן, תוכלו להזמין טבעת אלגנטית מפותלת ומרוקעת עם עיצוב מורכב וייחודי. דוגמא נוספת הינה טבעת נישואין גושנית עם חריצים מבריקים מזהב לבן או צהוב, או טבעת קעורה ורקועה עם חריטת צד וכל כיתוב מבוקש.

הזמנת טבעות נישואים זולות, איכותיות ומיוחדות

להזמנת טבעות נישואין זולות במחירים שווים לכל נפש עם עיצוב ייחודי, לקביעת פגישה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר