slide1

טבעות נישואין לאישה מחירים

טבעות נישואין לאישה במחירים משתלמים מעוצבות ואיכותיות

בסטודיו המוערך של מעצב התכשיטים הבינלאומי דב רוטר תוכלו לרכוש טבעות נישואין לאישה במחירים משתלמים במיוחד, באיכות גבוהה ועם עיצוב ייחודי. הטבעות מוצעות מזהב ארבעה עשר ושמונה עשרה קראט מזהב צהוב, לבן ואדום בשלל סגנונות עיצוב קלאסיים ועכשוויים. מהמבחר האיכותי כול אחת תוכל לאתר את טבעת הנישואין המושלמת עבורה, אותה תענוד בטקס החופה ואשר תלווה אותה כל חייה.

פרמטרים המשפיעים על מחיר טבעת נישואין

אצלנו תוכלו למצוא טבעות נישואין לאישה העשויות בעבודות יד, המוצעות עבור מנעד מחירים רחב המתחיל במאות שקלים ומסתיים באלפי שקלים ומעלה. הפרמטרים העיקריים שקובעים את עלות טבעת הנישואין כוללים את הנתונים הבאים:

  • איכות הזהב שבטבעת - נמדדת בערכים של קראט וקובעת את רמת הטוהר של הזהב בטבעת. ערכי הקראט יכולים להיות למשל ארבעה עשר או שמונה עשרה קראט.
  • מידות הטבעת - נקבעות על פי עובייה ורוחבה של טבעת הנישואין ומשפיעות על כמות הזהב הנדרשת לייצורה.
  • מורכבות עיצובה של הטבעת - עלות הטבעת מושפעת גם ממידת המורכבות הנדרשת להכנתה. כמובן שככול שעיצוב הטבעת יותר מורכב וכולל יותר פרטים, כך מידת ההשקעה הנדרשת להכנתה בעבודת יד עולה. 

הזמנת טבעות נישואין לאישה במחיר משתלם

להזמנת טבעת נישואין לאישה במחירים משתלמים, באיכות חסרת פשרות ועם עיצוב ייחודי, וכן לקביעת פגישה, לקבלת עוד מידע ופרטים, מענה לשאלות וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר