slide1

טבעות נישואין מחירים

עיצוב אישי של טבעות נישואין במחירים משתלמים

בסטודיו של מעצב התכשיטים המוערך דב רוטר שברשפון תוכלו לרכוש טבעות נישואין במחירים משתלמים עם עיצוב אישי ומקורי. הטבעות עשויות בעבודת יד ועל עיצובן אחראי דב רוטר, בעל ניסיון של מעל לשלושה עשורים בענף. בעבר עבד כמעצב הבית של החברות הטובות בישראל ובחו"ל ועבודותיו מוצגות כיום בתערוכות תכשיטים נחשבות בעולם.

טבעת נישואין בעיצוב אישי העומדת בדרישות ההלכה

אצלנו בסטודיו כל אחד יכול לאתר טבעת נישואין במחירים אטרקטיביים לגבר ולאישה, עם עיצוב אישי המותאם במדויק עבורו. בין היתר תוכלו לבחור בין טבעות איכותיות מזהב צהוב, לבן או אדום, ולבחור בכמות הקראט של הטבעת (בין אם שמונה או ארבעה עשר קראט). כמובן שתוכלו לבחור גם בעיצוב הטבעת באופן העונה על דרישות ההלכה, כלומר טבעות ללא שיבוצי אבנים שחלקן הפנימי נקי וחלק ואילו בחלקן החיצוני אפשר לבחור בכל עיצוב מבוקש של כיתוב, חריטות וטקסטורות.

טבעות נישואים במחירים משתלמים

לא רק שאנו נדאג לספק לכם טבעת נישואין איכותית בעיצוב ייחודי, אלא גם תוכלו לקבלה עבור מחיר משתלם במיוחד השווה לכל נפש. כך תוכלו לרכוש טבעת העונה במדויק ליכולותיכם הכלכליות מבלי להתפשר על חזותה ועיצובה.

הזמנת טבעות נישואין ייחודיות במחירים אטרקטיביים

להזמנת טבעות נישואין ייחודיות בעיצוב אישי עבור מחירים אטרקטיביים, לקביעת פגישה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר