slide1

טבעת יהלום מעוצבת

לקנות טבעת יהלום מעוצבת

מחפשים טבעת יהלום מעוצבת לאירוסין? רוצים לקנות טבעת יהלום כמתנה ליום נישואין? בסטודיו המוערך של מעצב העל דב רוטר מתמחים בעיצוב טבעות יהלום ייחודיות באיכות הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. הטבעות מסופקות עם תעודה הערכה ואחריות מלאה. כך תעניקו ליקרה ללבכם מתנה מרהיבה שתביע את הערכתכם ואהבתכם אליה יותר מאלף מילים.

מבחר עשיר ואיכותי של טבעות יהלומים

בסטודיו שלנו תמצאו מבחר עשיר של טבעות יהלום מעוצבות בעבודת יד בשלל סגנונות, אותן דב רוטר מתכנן ומעצב בקפידה על כל פרטיהן. הטבעות כוללות בין היתר טבעות סוליטר קלאסיות, טבעות משולבות, סוליטר מפותל, שלוש שורות יהלומים, טריו קלאסי, טבעת עדינה עם יהלום שקוע, יהלום ריבוע, טבעת יהלום מוקף בעיגול וטבעת רחבה משובצת בעשרות או מאות יהלומים זעירים.

בחירת הטבעת האחת והיחידה

מתוך מגוון טבעות היהלומים שיש לנו תתבקשו לבחור את האחת והיחידה המתאימה לכיסם ולבת הזוג שלכם. הבחירה מבוססת על אופייה של בת הזוג, סגנונה וטעמה האישי, וכמובן במידת ההשקעה שאתם יכולים ומוכנים לתת בטבעת. אנו נשמח לסייע לכם בבחירת טבעת מתאימה, ובמידה שיש לכם דרישות מאוד ספציפיות מטבעת היהלום, נוכל לעצב לכם טבעת יהלום מקורית.

הזמנת טבעות יהלום מעוצבות

להזמנת טבעות יהלום מעוצבות, איכותית וייחודית, לקביעת פגישה, לקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי בבחירת טבעת יהלום, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר