slide1

טבעת נישואין לגבר מחירים

טבעת נישואין לגבר במחיר שווה לכל כיס ובאיכות חסרת פשרות

מצד אחד, הוצאות החתונה מכבידות עליכם ואתם רוצים לחסוך בעלויות טבעת הנישואין. מצד שני, בכל זאת מדובר בטבעת נישואין שמעבר למשמעותה הסימבולית גם תציגו אותה כל הזמן על ידכם, ולכן היא נדרשת להיות איכותית ומרשימה. למרבה המזל, השילוב של שתי דרישות אלו מסופק במלואו בסטודיו של מעצב התכשיטים הנודע והמוערך דב רוטר, המעצב בעבודת יד טבעות נישואין לגבר במחירים שווים לכל כיס מבלי להתפשר על איכותן. בין אם מדובר בטבעת נישואין לגבר זהב לבן, צהוב או אדום, ארבעה עשר או שמונה עשרה קראט - תקבלו מענה שלכם לצרכיכם מבלי לחרוג מהגדרות התקציב.

מגוון טבעות נישואין לגבר מעוצבות במחירים משתלמים

בסטודיו שלנו תמצאו מבחר עשיר של טבעות נישואין לגבר מעוצבות, איכותיות ומיוחדות במחירים נוחים לכל כיס, המוכנות בעבודת יד מדויקת וקפדנית. מהמבחר כל אחד יכול לבחור את רוחב הטבעת, צורת גימורה, כמות הקראט שלה וגוון הזהב. לכן, בין אם אתם מחפשים טבעת עם גימור נקי וחלק, גס או מחוספס, סולידי או ייחודי, עם או בלי חריטה וכיתוב, בסגנון שמרני או עכשווי - אצלנו תמצאו מענה שלם לרצונותיכם.

הזמנת טבעות נישואין מעוצבות לגבר במחיר משתלם

להזמנת טבעת נישואין לגבר במחיר משתלם עם עיצוב ייחודי ובאיכות חסר פשרות, ולקביעת פגישה, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר