slide1

האם ניתן לעצב טבעות בעיצוב מיוחד?


התשובה היא: כן! מבחינתי, כל טבעת בעיצוב אישי היא טבעת בעיצוב מיוחד. כל אדם שמגיע אליי לסטודיו ויושב לשיחה משותפת, שבמהלכה אנחנו מבררים באיזו טבעת הוא מעוניין, איך הוא רוצה שהיא תראה ומה הוא רוצה שהיא תכלול, מקבל למעשה טבעות בעיצוב מיוחד בשבילו. אני יוצר טבעות נישואין, טבעות אירוסין ותליונים מסוגים שונים.

 

הטבעות נבדלות ביניהן ברמת הקראט, בצורתן, בגודלן, בשילובי הצבעים, בכיתוב שיש עליהן ובעיצובן הכללי. ניתן לפנות אליי בטופס יצירת קשר באתר בקישור הבא, על מנת לקבוע פגישת ייעוץ והתאמה.

טבעות נישואין

טבעת נישואין היא טבעת מזהב וניתן לשלב בה מספר צבעים. קיימים עיצובים רבים לטבעות נישואין והאפשרויות רבות משניתן לחשוב. עיצבתי טבעות נישואין רבות במרוצת השנים וכל אחת הייתה שונה מקודמתה. יש לציין שאין אפשרות לשלב כיתוב בחלק הפנימי של הטבעת, אלא רק בחלק החיצוני, שהוא גם החלק שניתן להבחין בו מבחוץ. הכיתוב הוא חלק מהפן האישי של הטבעת ויכול לכלול הקדשה או משפט המסמל את הקשר, את השאיפות המשותפות ואת האהבה שבין בני הזוג. כשמדובר בטבעות בעיצוב מיוחד, הכיתוב הוא ללא ספק חלק מהותי מהעניין.

טבעות אירוסין עם יהלום

אני יוצר טבעות אירוסין משובצות יהלום במשקל שונה ובגודל שונה. רמת הצלילות והניקיון גם משתנה מיהלום ליהלום, וככל שהיא גבוהה יותר, כך עולה מחירו בהתאמה. קיימים יהלומים מלוטשים ויהלומים לא מלוטשים. טבעות אירוסין יכולות לבוא במגוון של צורות ועם מספר שונה של יהלומים. כשמדובר בטבעת אירוסין, מומלץ להביא טבעת כלשהי של האישה למען המדידה וההתאמה לגודל האצבע שלה. בכל מקרה ניתן לבצע התאמות בהמשך במידה והטבעת לא תתאים באופן שלם. העיקר שהיא תאהב את עיצוב הטבעת ותענה בחיוב להצעה!

טבעות ותליונים בעיצוב מיוחד

הסטודיו שלי, "דב רוטר – טבעות נישואין ואירוסין", מפיק טבעות בעיצוב אישי ובהתאמה מלאה לצורכי ולרצונות הלקוח. הטבעות שלי מגיעות עם אחריות הנכללת בתעודת ההערכה לתכשיט. ניתן ליצור איתי קשר בטלפונים מספר 09-9565622 ו-050-5704475 לקביעת פגישה למען יצירה משותפת של טבעות בעיצוב מיוחד, שתקבלו תוך זמן לא רב מרגע ההזמנה. אשמח לשמוע מכם.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר