slide1

מהו עיצוב אישי של טבעות אירוסין וטבעות נישואין?

טבעות אירוסין בעיצוב אישי ובאופן כללי כל טבעת בעיצוב אישי הינן טבעות אשר מבחינת המידה שלהן, הכיתוב עליהן והעיצוב שלהן הותאמו לבנאדם מסוים או לזוג אנשים. ההבדל נעוץ בפער שבין רכישה של טבעת מוכנה בחנות לבין טבעת שנוצרה באופן אישי על פי המידות, על פי הרצונות ועל פי טעמם של מזמיני הטבעת. מוצרים רבים ניתן לרכוש באופן מסחרי ואינו אישי, וניתן לקנות את אותו מוצר גם באופן פרטני ובלעדי. זה נכון למשל גם לריהוט – אפשר לקנות ריהוט מנגר, ואפשר לקנות ריהוט ברשת קמעונאית מסחרית. כל התהליך האישי של קבלת תשומת לב מרוכזת הוא חווייתי יותר, הטבעת שמקבלים הינה טבעת בעיצוב אישי וטבעת הייחודית לכם. כך תרגישו וכך זה יהיה באמת.

 


מתחילים לעבוד רק אחרי פגישה

אני נפגש בסטודיו שלי עם האדם המעוניין בטבעת בעיצוב אישי או עם זוג האנשים ומברר בנעימים מה הם רוצים להשיג. אני מציג להם מספר רעיונות ומודד במידת האפשר את האצבע המתאימה, על מנת שהטבעת תתאים לה באופן מדויק – כמו חליפת חתן או שמלת כלה. רק לאחר שנפרדנו לשלום בסיום הפגישה, אני מתחיל בשלב המלאכה והייצור של הטבעת. כל זאת כמובן על פי הסיכום בפגישה. זאת ללא ספק הדרך הטובה ביותר להפיק טבעת אישית וייחודית שהלקוח יהיה מרוצה ממנה באופן מלא, כי היא נתפרה למידותיו ולרצונותיו ומתאימה לטעם האישי שלו.

תוך כמה זמן מקבלים את הטבעות?

כשמדובר בטבעות נישואין, החל מרגע ההזמנה ועד הרגע שבו הטבעת תהיה מוכנה יחלפו לרוב בין שבוע ימים לשבועיים. כשמדובר בטבעות אירוסין בעיצוב אישי, לרוב מדובר בפרק זמן של בין 4 ל-8 ימים.

האם ניתן ליצור כל טבעת נישואין כיד הדמיון הטובה?

אין אפשרות להוסיף כיתוב פנימי לטבעות נישואין מזהב, אין אפשרות לשלב זהב עם כסף ואין אפשרות לשלב אבנים בטבעות נישואין. מבחינת עיצוב אישי כגון חריטות, טקסטורות שונות וכיתוב, ניתן לעשות זאת בחלק החיצוני של הטבעת בלבד. בלאו הכי זהו החלק שגם ניתן לראות מבחוץ.

דב רוטר – טבעות נישואין ואירוסין

אני מזמין אתכם לפנות אליי ולקבוע פגישה בטלפונים מספר 09-9565622 ו-050-5704475. ניתן לקרוא אודותיי יותר בקישור הבא. אם אתם מעוניינים בטבעות בעיצוב אישי, אשמח לתת לכם מענה שלם ותוך הקפדה על שביעות רצון מלאה. אני מתייחס לכל פרויקט באופן הקשוב, הרציני והמתחשב ביותר, מתוך ההבנה העמוקה בדבר חשיבותו ללקוח.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר