slide1

מהי טבעת זהב 18 קראט?

אנשים רבים אינם מודעים למשמעות המונח "קראט". מדובר ביחידה המכמתת את דרגת הטוהר של הזהב. המשמעות היא – כמה זהב כוללים הטבעת או התכשיט?

 

ברמה הבסיסית, זהב טהור שווה 24 קראט. ככל שהטבעת כוללת פחות אחוזים של זהב טהור, כך היא תימדד בפחות קראט. קיימות טבעת זהב בין 9 קראט ל-24 קראט, אך לא פחות או יותר מכך, אחרת הטבעת לא תחשב לטבעת זהב. טבעת זהב 18 קראט מורכבת אם כך מ-75 אחוזים של זהב טהור ו-25 אחוזים של מתכת אחרת. טבעת 18 קראט נחשבת לטבעת יוקרתית, מכיוון שדרגת הטוהר שלה גבוהה, גם אם לא מדובר בטבעת זהב טהור באופן מוחלט.

מחירה של טבעת זהב 18 קראט

טבעת זהב 18 קראט מחירה משתנה בהתאם למי שיצר אותה. כל טבעת שאני יוצר היא בעיצוב אישי ובמלאכת יד מאומנת ומיומנת, ותקבלו אותה כעבור שבוע עד שבועיים מיום ההזמנה. באופן כללי, מידת הקראט מהווה פרמטר חשוב במחיר הטבעת. טבעת 18 קראט יקרה יותר מטבעת עם פחות קראט, אך זולה יותר מטבעת עם יותר קראט. המחירים שאני מציע הינם מחירים תחרותיים ואטרקטיביים מאוד, ובפרט בהתחשב באיכות העבודה שתקבלו. לא מדובר בחנות מסחרית המוכרת תכשיטים מוכנים – כל טבעת מיוצרת באופן אישי למי שמזמין אותה.

בידי מי כדאי להפקיד את המלאכה?

כשמדובר בנושא כל כך חשוב ורגיש, שאתם מקווים שיהיה אירוע של פעם בחיים, חשוב לדעת כיצד ובמי לבחור לביצוע המלאכה העדינה של עיצוב הטבעת שלכם. קודם כל, מומלץ לעבוד עם אדם רב ניסיון בתחום, שעבד עם זוגות מאורסים ונשואים רבים במרוצת הזמן והשנים. כמובן שאופציה של המלצה "מפה לאוזן" והמלצות אישיות היא אופציה מעולה – אין חכם כבעל ניסיון, וכאמור זה נכון גם לגבי הבחירה במי שיעצב את התכשיט. מעבר לכך, כדאי להגיע לסטודיו פרטי ולקבל שירות קשוב ועיצוב אישי, ולא להגיע לחנות שמוכרת סחורה בהיקפים גדולים שלא תרכשו בה טבעת אישית, אלא טבעת יותר מסחרית. אתם רוצים שהטבעת שלכם תהיה מיוחדת – שלכם בלבד.

כיצד ניתן להזמין טבעת 18 קראט?

הסטודיו שלי – "דב רוטר – טבעות נישואין ואירוסין" ממוקם ברישפון וניתן לקבוע איתי פגישה אישית, שבמהלכה אברר מה הרצונות שלכם בדבר עיצוב הטבעת ומידת הטוהר שלה. אני מעצב תכשיטים בעל ניסיון בינלאומי עשיר של מעל ל-30 שנה, כולל עבודה בחברות ישראליות מובילות בעולם התכשיטים. הקולקציות שלי מוצגות בתערוכות מובילות בעולם התכשיטנות וברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף ניתן להתקשר לטלפונים 09-9565622 ו-050-5704475 ולבקר בקישור הבא.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר