slide1

עיצוב טבעות יהלום וטבעות אירוסין מהשורה הראשונה

אם הרגע הגדול שלכם ממשמש ובא, ואתם מעט מפוחדים, יש דרך להקל על החשש ולהגדיל את הסיכוי שההצעה תיענה בחיוב. הסיכוי שבת הזוג תענה בשלילה לטבעת אירוסין מעוצבת, מוקפדת ומשובצת יהלום נפלא ומלוטש בדרגת צלילות גבוהה הוא קטן למדי.

 

עיצוב טבעות אירוסין שמבוצע גם כאומנות מוקפדת וגם כאמנות נפלאה מעניק לטבעת מראה ייחודי ויוצא דופן. העיניים של בת הזוג ינצנצו למראה הטבעת באופן אליו יכול להשתוות רק הברק של היהלום עצמו. אם אתם מעוניינים בעיצוב טבעת אירוסין, ניתן לפנות אליי בקישור הבא, ואשמח לקבוע אתכם פגישת ייעוץ אישית ובנוחות מרבית בסטודיו שלי ברישפון – "דב רוטר – טבעות נישואין ואירוסין".

המאפיינים של עיצוב טבעות יהלום

היהלום המשובץ בטבעת האירוסין שתעוצב למענכם הוא הדובדבן שבקצפת, או אם יורשה לי – היהלום שבכתר. באופן גורף, מחיר היהלום משתנה בהתאם למספר פרמטרים הנלקחים בחשבון בעת שהוא נבחר על ידי מזמין הטבעת. אחד מהפרמטרים העיקריים הוא קראט – משקל היהלום בגרם. כל קראט שווה 0.2 גרם, כך שככל שהיהלום גדול יותר ושוקל יותר, כך באופן הגיוני הוא יהיה גם יקר יותר.

פרמטר חשוב נוסף הוא רמת הניקיון או רמת הצלילות של היהלום. חלק גדול מהיהלומים, כחומר טבעי, יהיו בעלי לקות, פגם או תכליל מסוים. ככל שהיהלום חף מפגמים, כך עולה רמת הצלילות שלו וכך הוא יעלה יותר מבחינה כלכלית, וגם כאן ניתן לומר שבאופן הגיוני. האיכות שלו עולה ככך שהניקיון שלו עולה וככל שהוא "מושלם" יותר. את רמת הצלילות מודדים לפי אותיות לועזיות מסוימות, כאשר הצירוף FL משמעותו יהלום ללא פגמים כלל. מאידך, הצירוף I3 משמעותו כמות גדולה יחסית של פגמים. קיימות 11 רמות של צלילות בסך הכל.

פרמטרים אחרים המשפיעים על רמת המחיר של היהלום הינם צבע היהלום וצורת היהלום, ואם מדובר ביהלום שעבר ליטוש, אז גם רמת הליטוש שלו משחקת תפקיד.

עיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית

מי שמעוניינים ברכישה של טבעת אירוסין או טבעת נישואין בהתאמה אישית, כזאת שתתאים להם מבחינת הטעם האישי, התקציב, הגודל וכל אלמנט עיצובי באשר הוא, מוזמנים להגיע לפגישה אישית בסטודיו שלי ברישפון. בפגישה נערוך בירור מעמיק בנוגע לטעמכם האישי ונתאים לכם באופן מדוקדק ופרטני את הטבעת המתאימה וההולמת ביותר. ניתן לקרוא אודותיי ואודות הסטודיו שלי יותר כאן, וניתן לפנות אליי בטלפונים מספר 09-9565622 ו-050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר