slide1

קנה טבעת יהלום חדשה לאשתך

אחרי שנים של זוגיות עם אשתך החלטת שאתה רוצה לקנות לה מתנה יפה ומפנקת לכבוד עוד יום נישואים שאתם חוגגים? אם כך, אתה בהחלט צודק, כי זה לא משנה כמה זמן אתם ביחד, כי מתנה מיוחדת תמיד יכולה להעלות חיוך על הפנים. מתוך כל האפשרויות הקיימות כדאי שתחשוב על האופציה של קניית טבעת יהלום, כי טבעת יהלום יכולה לרגש כל אישה בכל גיל.


איך תבחר את הטבעת המתאימה

כמו שאתה בוודאי יכול לתאר לעצמך, יש אין ספור אופציות וסוגים של טבעות יהלום, ולכן הבחירה היא לא קלה. הדבר הראשון, והפרקטי ביותר, שאתה צריך לדעת, זה מה מידת האצבע של האישה שלה אתה קונה את הטבעת, כי חבל לקנות טבעת גדולה או קטנה מידי. בנוסף לכך, אתה צריך לבחור את הסגנון הכללי ולהחליט האם צריך להיות בטבעת יהלום אחד או יותר, ובהחלט כדאי לשים לב שאתה קונה טבעת שתהייה שונה מטבעת האירוסין שנתת לאשתך לפני שנים רבות.


התענוג של עיצוב הטבעת

אם אתה רוצה להשקיע עוד יותר ואם אתה רוצה להיות מעורב בתהליך יצירת הטבעת, אז כדאי שתדע שהיום זה אפשרי, ולא כדאי לפספס את האופציה הזאת. ליצור טבעת יהלום זה דבר לא פשוט, ולכן האדם שאליו כדאי לך לפנות הוא דב רוטר. יש לו ניסיון של שלושים שנה בתחום הזה, ועל פי הטעם האישי שלך ועל פי בקשותיך הוא יוכל ליצור לאשתך טבעת יהלום שתגרום לה להתרגשות רבה ביותר.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר