slide1

טבעת נישואין שתלווה אתכם לכל החיים

להתחתן זו שאיפה של הרבה מאוד אנשים, ואם הגעתם למסקנה שגם אתם רוצים להיכנס בברית הנישואין, כדאי שתתחילו לחשוב על הטבעות שאתם רוצים לענוד. לקנות טבעת נישואין זה לא דבר פשוט, והסיבה העיקרית לכך היא שמדובר על טבעת שלא תורידו לעולם, או לפחות כל עוד הנישואים שלכם יישארו בתוקף וכל עוד תחליטו להישאר ביחד. לכן צריך להקדיש לקניה הזאת הרבה תשומת לב ומחשבה, והדבר החשוב ביותר זה לקנות טבעות שתוכלנה להתאים לטעם האישי של כל אחד מכם.

 טבעת נישואין לאישה

איכות בלתי מתפשרת

אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לשים לב אליהם כשרוצים לקנות טבעת נישואין, בין אם זו טבעת לגבר ובין אם זו טבעת לאישה, זה שהטבעת אכן עשויה מאיכות מצוינת. חשוב להבין שלא כל הטבעות שנמכרות בתור טבעות נישואין אכן מספיק איכותיות ויפות, ובפירוש לא כדאי לוותר על השילוב שבין איכות ויופי. לכן הכתובת הטובה ביותר שאליה תוכלו לפנות זו החנות של דב רוטר, כי אצלו תוכלו למצוא מגוון עשיר במיוחד של טבעות נישואין, כך שאין ספק שתצאו משם עם טבעת שתאהבו.


טבעות בעיצוב אישי

אם אתם רוצים לקנות טבעת נישואין שתהייה ייחודית ואם חשוב לכם לנצל את האירוע המרגש הזה כדי לעצב לבד את הטבעת, אז אין ספק שדב הוא האדם שיוכל לעזור לכם בכך. הוא בעל ניסיון עשיר בכל מה שקשור לעיצוב אישי של טבעות אירוסין ושל טבעות נישואין, כך שהוא יעזור לכם ליצור את טבעת החלומות.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר