slide1

כמה עולה טבעת נישואין

חתונה צנועה ככול שתהיה מהווה הוצאה נכבדת, ויש להתחשב בכל פרטיה על מנת שלא לחרוג ממסגרת התקציב. מרכיב מהותי מתקציב החתונה כולל בתוכו את עלות הטבעות לטקס החופה. כפועל יוצא מכך, אחת השאלות הראשונות שמעניינות את הבאים לסטודיו של דב רוטר היא כמה עולה טבעת נישואין? כמובן שמדובר בשאלה לגיטימית, אולם התשובה שיש לנו עבורה אינה אחידה והיא משתנה בהתאם לסוג, גודל, איכות ומורכבות הטבעת. מאידך, מדובר בקשת מחירים רחבה המתחילה במאות שקלים וממשיכה לאלפים, כך שלמעשה כל אחד יכול למצוא אצלנו טבעת נישואין איכותית וייחודית המתאימה לרצונותיו ולכיסו.

 

כמה עולה טבעת פשוטה?

כאמור, התשובה לשאלה כמה עולה טבעת נישואים אינה אחידה ומשתנה בהתאם למספר פרמטרים בסיסיים, הכוללים קודם כל את רמת מורכבותה של הטבעת. יחד עם זאת, בתור התחלה יש לזכור כי בגין הכתבות של ההלכה טבעות נישואין עשויות מחומר אחד, חלקות בחלקן הפנימי וללא אבני חן, מה שהופך אותן בדרך כלל להרבה יותר זולות מטבעות אירוסין הכוללות לרוב גם יהלומים. לכן, התשובה לשאלה כמה עולה טבעת נישואין פשוטה או כמה עולה טבעת נישואין לגבר מתחילה בסכומים של מאות שקלים בודדים, כאשר ככול שהטבעת יותר מורכבת, עבה ומיוחדת כך בהתאם עולה מחירה.

השפעת הזהב על מחיר הטבעת

אלמנט מרכזי נוסף המשפיע על עלות טבעת נישואין הינו סוג וכמות הזהב שיש בה. יש לדעת כי רמת טוהרו של זהב נמדדת בקראט והיא נעה בין 24 קראט לזהב טהור ל- 18 ו- 14 קראט, לזהב המעורבב עם סגסוגת של מתכנות שונות. בדרך כלל, מרבית האנשים מסתפקים בטבעת נישואין של 14 או 18 קראט. בנוסף, גם כמות הזהב בטבעת משפיעה על מחירה וככול שהטבעת יותר עבה ורחבה כך גם משקלה עולה בהתאם. יש לציין כי צבע הזהב - בין אם צהוב, לבן או אדום - אינו משפיע על עלות הטבעת. לכן, מי שמחפש לרכוש טבעת לא יקרה יכול להסתפק בטבעת דקה של 14 קראט.

רמת מורכבות הטבעת

גורם מרכזי נוסף המשפיע על עלות הטבעת הינו רמת מורכבותה, המתוכננת ומיוצרת על ידינו בעבודת יד קפדנית. כפועל יוצא מכך, ככול שעבודת הכנת הטבעת דורשת יותר מיומנות וזמן כך גם מחיר רכישתה יעלה. יחד עם זאת, חשוב לציין כי ניתן למצוא אצלנו גם טבעות נישואין קלאסיות ויפיפיות בעלות עיצוב פשוט ואלגנטי, המוצעות במחיר אטרקטיבי במיוחד.

הזמנת טבעות נישואין איכותיות במחיר שווה לכל נפש

להזמנת טבעת נישואין במחיר מיוחד צרו קשר עם סטודיו דב רוטר בטלפונים 09-9565622 או 050-5704475, ואנו נשמח להיפגש עמכם לענות עלשאלות נוספות בנושא.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר