slide1

כך תבחר טבעת אירוסין מרשימה

ההחלטה להתחתן עם בחירת ליבך היא לא החלטה קלה, והרבה פעמים אנשים מתחבטים בשאלה הזאת זמן רב. אם גם אתה חשבת על כך הרבה והגעת למסקנה שאתה רוצה להציע נישואין לאישה שמלווה אותך בשנים האחרונות, אז אין ספק שהדבר הראשון שאתה צריך לבחור זו טבעת אירוסין יפה. רוב הנשים אכן מחכות לקבל טבעת אירוסין בשלב כזה או אחר של הקשר, ואם מבחינתך אתה והאישה שלצידך הגעת לשלב הזה ביחסים, אז בוא לבחור טבעת מקסימה שתקשה עליה לסרב לך.


עיצוב הטבעת

אם עד היום היית מודע רק לאופציה של קניית טבעת אירוסין שמישהו אחר עיצוב, אז כדאי שתדע שאפשר גם אחרת. אם יש לך רעיון לטבעת ואם היית רוצה לחוות את החוויה של עיצוב עצמאי של טבעת, כדאי שתפנה אל דב רוטר, כי דב יוכל ללוות אותך לכל אורך התהליך עד אשר הוא ייצור עבורך בדיוק את הטבעת שנראה לך שאשתך לעתיד תאהב. לא קל לעצב טבעות וצריך הרבה ידע וכישרון, ולכן הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לפנות אל אדם מיומן כמו דב רוטר שיוכל לבצע את העבודה הזאת עבורך.


הצעת נישואין מרגשת

חשוב להבין שבכל הצעת הנישואין שלך, שבוודאי כוללת גם לא מעט אפקטים וחשיבה על פרטים שונים, הדבר המרכזי זו הטבעת עצמה. לכן לא כדאי לך להשאיר את ההתעסקות בבחירת הטבעת לרגע האחרון, ובהחלט כדאי שתתחיל כבר עכשיו לחפש טבעת אירוסין שתוכל לשמח את האישה שאתה אוהב.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר