slide1

טבעות אירוסין בעיצוב אישי

הזמנת טבעות אירוסין בעיצוב אישי

בסטודיו של מעצב התכשיטים הבינלאומי דב רוטר תוכלו להזמין טבעות אירוסין בעיצוב אישי מקוריות ומרשימות. הטבעות יתאימו באופן מושלם לחזותה ואופייה של זוגתכם אשר תזכה הטבעת אירוסין מרהיבה שאין שנייה לה.

תכנון ועיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית

דב רוטר שתכשיטיו מוצגים בתערוכות נחשבות בארץ ובעולם, יסייע לכם בתכנון ועיצוב טבעת אירוסין בהתאמה אישית. הטבעת תתאים במדויק לאופייה של בת זוגכם, טעמה, סגנונה וחזותה ותתבטא במוצר סופי ייחודי ומרשים אשר יביע את אהבתכם והערכתם כלפיה ורצונכם להתמסר לה לעולמי עד. אין ספק כי בת זוגתם תהיה מאושרת לענוד אותה על אצבעה והיא גם תבטיח את הצלחת הצעת הנישואין.

טבעת אירוסין בכל סגנון מבוקש

יש לנו את כל הידע והניסיון הנדרש לעיצוב טבעות אישיות בכל צורה וסגנון מבוקש. אנו נוכל לספק מענה מושלם בין אם מדובר בטבעת אלגנטית, מעודנת וקלאסית, טבעת עכשווית ומרשימה עם מספר טבעות ושיבוצי יהלומים ייחודים, טבעת עם זהב לבן, צהוב או אדום, עם יהלום אחד גדול, מספר יהלומים קטנים, בתוספת של אבני חן אחרות, או בכל סגנון עיצוב אחר.

הזמנת טבעות אירוסין זולות

להזמנת טבעת אירוסין בעיצוב אישי באיכות גבוהה ובכל סגנון מבוקש, ולקביעת פגישה, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בתכנון ועיצוב הטבעת, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר