slide1

כיצד נרכוש טבעת אירוסין בעיצוב אישי?

הגיע הרגע הגדול ואתה בדרך לשאול את השאלה החשובה ביותר שתשאל בחייך. למעשה, כיום קיימות גם נשים השואלות את השאלה הזאת, ואני מברך אותן על כך. לרגע כל כך חשוב כמו הצעת נישואין לבן או לבת הזוג, לרוב כעבור זמן רב של היכרות, מגיע חפץ פיזי שיסמל את האהבה ואת הקשר הנצחי ביניכם – טבעת אירוסין.

 


טבעת האירוסין כוללת יהלום או אבן חן אחרת ומומלץ מקרב לב לבצע את העיצוב שלה בסטודיו תכשיטנות מקצועי ולרכוש טבעת אירוסין בעיצוב אישי ובהתאמה אישית. זהו הרגע האישי ביותר שיהיה לכם, לא מגיע לכם שגם הפריט שמסמל את הרגע הזה יהיה אישי ומיוחד?

טבעת אירוסין של מעצבים

הסטודיו שלי - "דב רוטר – טבעות נישואין ואירוסין" הוא בעל גישה נוחה וממוקם ברישפון. אני יוצר ומעצב טבעות נישואין, טבעות אירוסין ותליונים בעיצוב אישי. מבחינתי, אין דבר כזה 2 טבעות זהות. כל טבעת שאני יוצר מעוצבת באופן אישי ובהתאמה מלאה לצרכים ולרצונות של כל לקוח. אם אין 2 טביעות אצבע זהות, אין סיבה שיהיו 2 טבעת זהות.

טבעות אירוסין מעצבים הן ההתמחות שלי והסיבה שלשמה הקמתי את הסטודיו שלי, לאחר קריירה מוצלחת בארץ והשתתפות בתערוכות גדולות בחו"ל. אני מאמין במלאכה ללא ההתפשרות וביצועה תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר, כיאה לכל תכשיטן המכבד את עצמו, את לקוחותיו ואת האמנות שלו.

טבעת אירוסין משובצת יהלום

היהלום הוא חלק משמעותי ממחיר טבעת האירוסין. על מנת לקבוע את מחיר היהלום משתמשים במספר פרמטרים שונים, כגון: ניקיון היהלום, צבע היהלום, צורת היהלום וגודלו. קיימים יהלומים מלוטשים, שלהם נוסף פרמטר רמת הליטוש וגם מקבל התייחסות במחיר. משקל היהלום נמדד בקראט, שמשמעותו 0.2 גרם, ויש להבדיל בין קראט בהקשר של יחידת הטוהר של תכשיט מזהב לבין קראט בהקשר של משקל היהלום.

ניתן ליצור קשר עם הסטודיו בטלפונים 09-9565622 או במספר 050-5704475 ואשמח להעניק לכם מידע נוסף. אפשרות נוספת היא להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר באתר. בכל אופן, אם חשקה נפשכם בטבעות אירוסין של מעצבים וטבעות אירוסין בעיצוב אישי, אני בטוח שאוכל להעניק לכם טבעת מופלאה שמתאימה בדיוק למידות ולטעם האישי שלכם.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר