slide1

טבעת נישואין זהב לבן

הזמנת טבעת נישואין זהב לבן במחיר כדאי

לא מעט גברים ונשים מעדיפים לבחור בטבעת נישואין מזהב לבן כפי שמציע הסטודיו המוערך של דב רוטר ברשפון. מדובר במבחר גדול של טבעות נישואין וטבעות אירוסין מעוצבות ומיוחדות המוצעות עבור מחירים משלמים במיוחד, ממנו כל זוג יכול לאתר את הטבעות המושלמות לאישיותו, טעמו וחתונתו.

למה טבעת נישואין מזהב לבן?

טבעת נישואין זהב לבן במחיר משתלם הפכה למבוקשת ביותר עקב גונו המיוחד של הזהב המשדר טוהר, אלגנטיות ויוקרה. כמו כן, טבעות נישואין מזהב לבן מתאימות לקשת רחבה של גוני עור והן משתלבות היטב עם כל סגנון וגוון לבוש. הזהב בגון לבן נוצר על ידי הליך מיוחד בו מוסיפים לגונו הצהוב הטבעי של הזהב נחושת וכסף ביחס יותר גבוה של כסף ובתוספת של מעט פלדיום. בנוסף, על מנת להבהיר עוד יותר את גוון הטבעת ניתן לצפותה ברדיום.

שלל סגנונות עיצוב של טבעות נישואין מזהב לבן

בסטודיו שלנו תוכלו ליהנות ממגוון סגנונות עיצוב של טבעות נישואין מזהב לבן לגבר ולאישה עבור מחירים משתלמים במיוחד. כך למשל, תוכלו לרכוש טבעת נישואין לגבר זהב לבן ארבעה עשר קראט עם חזות צרה וריקועים מעודנים, או טבעת זהב לבן ארבעה עשר קראט קעורה ורקועה עם חריטה של כל כיתוב מבוקש.

הזמנת טבעות נישואין מעוצבות לגבר במחיר משתלם

להזמנת טבעת נישואין מזהב לבן במחיר נוח לכל כיסועם עיצוב ייחודי ומרשים, וכן לקביעת פגישה, לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם דב רוטר בטלפונים 09-9565622 ו- 050-5704475.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר