slide1

כיצד נקבעת רמת הקראט של טבעות זהב?

קיימים מונחים בעגה המקצועית השגורים בפיהם של אנשים רבים בציבור הרחב, אך לא תמיד הציבור מודע לדקויות ולסמנטיקה הנוגעת למשמעות המסוימת שלהם. רמת הקראט או מידת הקראט של טבעת מתבטאת בספרה או בשתי ספרות המבטאות למעשה את כמות הזהב הקיימת בטבעת בפועל. רוב טבעות הזהב לא יהיו עשויות מזהב בלבד, אלא משילוב של זהב ומתכת אחרת, תהא אשר תהא.

 

טבעת זהב 14 קראט


בישראל הרמה הנמוכה ביותר של טבעת שיכולה להיחשב באופן רשמי כטבעת זהב הינה רמה של 9 קראט. בכל מקרה ובאופן גלובאלי, הרמה האפשרית הגבוהה ביותר היא של 24 קראט, שהיא למעשה טבעת העשויה מ-99.9% זהב טהור. כמובן שככל שהטבעת מכילה יותר זהב, שהיא מתכת יקרה, כך יעלה ערכה ומחירה. אם אתם מעוניינים בעיצוב אישי של טבעת זהב וברכישה של טבעת זהב 14 קראט או יותר מכך, ניתן להגיע לסטודיו שלי - "דב רוטר – טבעות נישואין ואירוסין", ואשמח לתת לכם מענה קשוב ומדויק, כולל עיצוב אישי של טבעת זהב הייחודית לכם בלבד.


מחירן של טבעות זהב


אם אתם מעוניינים לדעת יותר בכל הקשור לטבעת זהב 14 קראט מחירה כמובן משתנה ואינו קבוע. טבעת זהב היא מוצר יוקרתי ובפרט טבעות זהב בעלות ערך קראט גבוה. המחיר משתנה בהתאם לאדם המבצע את העיצוב, ניסיונו בפועל ואיכות עבודתו. כמובן שגם הדרישות והרצונות של מזמין הטבעת משפיעים על המחיר הסופי. הבירור הוא פרטני וכמו שכל טבעת שאני מעצב ומייצר היא ייחודית במראה ובאופייה, כך גם המחיר של כל טבעת הוא לגופה.


אשמח לתת לכם מידע נוסף בטלפון 09-9565622 או בטלפון 050-5704475. את מכלול המידע הרלוונטי לכם תוכלו לקבל בנוחות של הסטודיו שלי ברחוב הפרחים 19, רישפון. נשב ביחד, נדבר על הרצונות שלכם ונתאים לכם טבעת זהב 14 קראט או יותר שתהלום את טעמכם האישי באופן מלא. טבעות נישואין מוכנות לרוב בתוך שבוע עד שבועיים מרגע ההזמנה. בינתיים ניתן לקבל מענה למספר שאלות נפוצות בתחום הטבעות כאן.

אני מזמין אותכם לסטודיו שלי כדי להיות שותפים לחווית יצירת התכשיט שלכם


בואו נקבע פגישה  050-5704475  רשפון רחוב הפרחים 17    אייקון לאימייל

מפת אתר